סגן פרקליט המדינה: "על זוטות הכניסו את המדינה למשבר חמור"

איתי גדסי 5 Comment on סגן פרקליט המדינה: "על זוטות הכניסו את המדינה למשבר חמור"

סגן פרקליט המדינה לשעבר מותח ביקורת על התנהלות הפרקליטות בתיקי נתניהו, "קראתי. כתב אישום מקומם. ראשית הוא איננו מנוסח באופן שבדרך כלל מנסחים כתבי אישום ונראה שהניסוח מכוון לתקשורת ולא לבית המשפט"

פרקליט המדינה שי ניצן. "מדהים שהכניסו מדינה שלמה למשבר כה חמור על בסיס הדבר הזה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן פרקליט המדינה לשעבר עו"ד ינון סרטל, התייחס ל-3 כתבי האישום שהוגשו כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. סרטל מעביר ביקורת חמורה על התנהלות הפרקליטות בעניינו של ראש הממשלה, שצריכה להטריד כל אזרח במדינה. וכך כותב עו"ד סרטל: "קראתי. כתב אישום מקומם. ראשית הוא איננו מנוסח באופן שבדרך כלל מנסחים כתבי אישום ונראה שהניסוח מכוון לתקשורת ולא לבית המשפט" (מפרטים ראיות שכלל אין צורך לפרטם בכתב אישום, מכנים את הנאשם בשמו: הנאשם נתניהו ולא נאשם 1 או נתניהו כמקובל ועוד).

עוד מסביר עו"ד סקטל, "מניסוח האישום הראשון (4000) ברור שיש להם בעיה עם יסוד ה"בעד" שבעבירת השוחד ולכן מפרטים מעשים שכל אחד מהצדדים עשה אך ללא יכולת לקשור ביניהם. לכן משתמשים במונח "יחסי תן וקח" שמשמעותו שאין להם ראיות המלמדות על יסוד הבעד. ברור שתיאור הדברים הוא קיצוני ולא עולה בהכרח מהראיות, אולם, גם תיאור זה איננו חורג באופן מהותי מהדרך בה מתנהלים פוליטיקאים בארץ ובעולם".

סרטל ממשיך ותוקף את ההתנהלות התמוהה בתיק נוסף, "האישום השני (2000) חסר שחר. לא שמעתי על הפרת אמונים בכך שלא עצר את משחדו מלהציע לו שוחד. עם שופט סביר האישום הזה לא יחזיק מים".

בסיום דבריו תוקף עו"ד סרטל מי שהיה סגן פרקליט המדינה וכותב, "באישום השלישי (1000), המעשים המיוחסים לנתניהו רובם אינם במסגרת תפקידו והאחרים הם זוטות. מדהים שהכניסו מדינה שלמה למשבר כה חמור על בסיס הדבר הזה"

יש לציין, כי הרוח החייה מאחורי תיקי נתניהו. הם פרקליט המדינה שי ניצן וסגניתו ליאת בן-ארי שהתגלתה כדוברת שקר בתצהיר שהגישה לבית משפט.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    לא שמעתי על התיחסות של פי הנפש מהשמאל הנאור,או מעיתונאי ישר ולא מוטה להתיחסותו המאוד נוקבת לכנופית הפרקליטות מה קרה נאלמתם דום. מה קורה מר כספית וכל יתר חבריך העיתונאים החד צדדים שלך

  2. 4

    איזה פרקליט מתוסכל שכנראה כועס על המערכת שלא מונה לפרקליט המדינה בעבר.
    הביקורת שלו שיטחית ומעידה על פרשנות מעוד מקלה בתחום המוסר של נתניהו

  3. 3

    לפי בחירת השופטים אפשר לדעת את התוצאה

  4. 2

    מזעזע ומקומם, ‏לחקור את החוקרים,ואת שי ניצן ‏וליאת בן ארי, הם חייבים להחקר ביסודיות ומיד. לאיים על עדים לשקר? בושה וחרפה לפרקליטות ולדמוקרטיה , נתניהו נקי כפיים, בן ארי איימה על עמיתה לעבודה? למה היא לא בכלא? שי ניצן איים שיהרוס משפחות ? למה הוא לא בכלא???????

    1. בהחלט!
      אבסורדי שפקידים יקבעו להדיח ראש ממשלה שנבחר דמוקרטית ע"י הציבור! מגוחך ומקומם!